مدیرکل ورزش وجوانان هرمزگان خبر داد

اعتبار ۱۵ میلیارد تومانی جزیره بوموسی را دریافت کردیم



با تلاش استاندارد هرمزگان اعتبار ۱۵ میلیارد تومانی برای بازسازی زیر ساخت های ورزش بوموسی به حساب اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان واریز شد.


به گزارش صبح ساحل، مدیرکل ورزش وجوانان استان هرمزگان خبر از جذب اعتبار برای توسعه زیر ساخت های ورزشی  جزیره بوموسی داد.


مظفر مهری خادمی نسب مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان گفت: با حمایت مهدی دوستی استاندار هرمزگان و پیگیری ایشان مبلغ  ۱۵ میلیارد تومان از سوی وزیر ورزش وجوانان برای توسعه زیر ساخت های ورزشی جزیره بوموسی به حساب اداره کل ورزش واریز شد.


وی اظهار داشت : مدت زیادی بود که استاندار هرمزگان برای بازسازی زمین چمن، نور های ورزشگاه،  استخر ، سالن ورزشی و سالن ورزشی در حال ساخت بانوان به دنبال اعتبار بود که بلاخره تلاش های ایشان جواب داد و با اعتباری که از وزارت ورزش به حساب اداره کل ورزش و جوانان واریز شده است و به زودی بازسازی زمین چمن بزرگ و نور ورزشگاه تا سه ماه آینده انجام خواهد شد اما بازسازی استخر زمان بر می باشد ولی تمام تلاش خود را خواهیم کرد که این اتفاق هم زودتر بیفتد.


مدیر کل ورزش و جوانان استان هرمزگان گفت : بازسازی سالن بانوان هم همزمان با اعتبارات استانی کارش شروع کردیم و کار تعویض سقف ، کف و سیستم سرمایشی آن با کمک های مالی که استاندار انجام داده است به پایان خواهیم برد.


مظفر مهری خادمی نسب در پایان از مهدی دوستی استاندار هرمزگان و کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان بابت تخصيص این اعتبار ۱۵ میلیارد تومانی تشکر ویژه کرد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها